Search your favorite song for free

1. la;GOON x [obn]

la;GOON x [obn]

that raw shit quick joint with a great sample loop from offbeatninja @offbeatninja123 @offbeatninja123 @offbeatninja123

nothing at of , which is


2. Incognito (Goodboy feat. KYLIX)

  • Published: 2017-05-14T10:23:26Z
  • By LA-GOON$
Incognito (Goodboy feat. KYLIX)

LYRICS: (Goodboy) Drivin' From Calamba to San Pedro, Nakatingin sa metro I'm feelin' like incognito Lookin' like a villain with my sombrero Pero I'm the Goodboy na laging sabog, boy Mukha lang may kasamaan sa katawan kasi tatuan, pero 'di naman But anyway, I'm on my way So you better get dressed, get fresh We're gonna have a smoke sesh, oh yes I'm feelin' great cause I ate that chocolate But wait, I'm here so open up the gate Just me and my bride, goin' for a ride Bonnie and Clyde LAGUNA $OUTH$IDE (KYLIX) Lemme take you higher Higher than the moon Lemme take you higher I'll fuck you to the heavens (Goodboy) This is the Goodboy in the house Takin' off that blouse Goin' to your little hole Just like a mouse I'm aroused By the way you walk And the way you talk And the way you lookin' at me You movin' so slow Makin' me wanna carry you to bed, with your eyes so red Miss ya, kiss ya, tease ya. Hanggang mainis ka Got you feelin' all the magic like EK in Sta. Rosa Getting freaky as I pull ya closa Goin' up and down Now I'm goin down On you, baby boo Close your eyes, baby I have a surprise I'm the boo rat, you the kitty cat And Imma do that, gonna eat your fat Pussy, push me 'Til you come

nothing at of , which is


3. La Goon Squad - Drugs -

La Goon Squad - Drugs -

Mayer production : https://soundcloud.com/user-952654124

nothing at of , which is


4. La Goon Squad - Male

La Goon Squad - Male

Voici la Goon Squad Mayer Production : https://soundcloud.com/user-952654124

nothing at of , which is


5. None Of You Can Do

  • Published: 2018-05-18T13:43:39Z
  • By LA-GOON$
None Of You Can Do

LYRICS: (YUNG $LITWRI$T) YUNG $LITWRI$T feeling like a beast In my mind, the devils are having a feast I fist fight all night I fist fight all night I fist fight with my demons See, I am a human But, I'm feeling like I am an alien Cause I'm insane in the membrane Though I got to remain sane No, we ain't the same No, we ain't the same No, we ain't the same Cause I slit my wrist to feel alive I'm alive but I wanna die I wanna die cause I'm too sad I'm too sad and I feel bad But I'm still rad yet I feel mad, Cause I feel like I do not belong in here CHORUS: (YUNG $LITWRIST, 606) Every time I try to think what I wanna do, All I think about are things none of you can do Yeah, none of you can do Every time I try to think what I wanna do, All I think about are things none of you can do Yeah, none of you can do (YUNG $LITWRI$T) I wake up, bake up, shake up All the demons in my head Ain't no monsters under my bed Only monsters in my head, foo’ Everything is dark Everything is black Got me smoking crack All these rappers wack Talkin' 'bout they chains Talkin' 'bout they hoes I'm talkin' bout my pains Listen to my flow When I step up in the microphone Fuck, I'm in my zone Sittin' on my throne The thuggish, the ruggish, the bone Hear my demons moan You know how it goes They want money, doughs They want hunnid clothes I just wanna die Let me overdose Funny how I'm high But I'm feeling low Pistol on my side At the count of three, this baby gonna blow 606, let these mo'fuckas know! (606) Better bow down when I'm on the fucking ground Close your useless eyes when I come around, foo’ You don't wanna see the things I'm about to do I am the motherfuckin' word I own the motherfuckin' world Better stitch your motherfuckin' mouth When I'm talking to you, puta What the fuck are you lookin' at What the fuck are you doin' here Get the fuck outta my sight, fucka’ It's 606, fucka’ What cha gonna do, fucka’ It's 606, mothafucka’ What cha gonna do, fucka’ CHORUS: (YUNG $LITWRIST, 606) Every time I try to think what I wanna do, All I think about are things none of you can do Yeah, none of you can do Every time I try to think what I wanna do, All I think about are things none of you can do Yeah, none of you can do

nothing at of , which is


6. Pac de 12 Dans Bédaine

Pac de 12 Dans Bédaine

Mayer Beat Mayer Production : https://soundcloud.com/user-952654124

nothing at of , which is


7. Flexin

Flexin

nothing at of , which is



9. M I A M I (prod. Yung Poon La Goon) [Instrumental]

M I A M I (prod. Yung Poon La Goon) [Instrumental]

Lmk if my music been gettin better

nothing at of , which is



11. Growth stunt

  • Published: 2018-05-22T23:18:37Z
  • By LA/GOON
Growth stunt

nothing at of , which is


12. La'Goon-Start From the Bottom (FreeStyle)

  • Published: 2013-02-13T00:26:41Z
  • By LA'GOON
La'Goon-Start From the Bottom (FreeStyle)

Started from the Bottom FreeStyle , #La'Goon #WoodsBlock #CWP

nothing at of , which is



14. Stinger

Stinger

nothing at of , which is


15. Pc(skit) Ft Ben Carson

Pc(skit) Ft Ben Carson

nothing at of , which is


16. I Got It

I Got It

This is an Instrumental playlist of beats I've made throughout this year. Enjoy

nothing at of , which is


17. Lava Lamp

Lava Lamp

This is an Instrumental playlist of beats I've made throughout this year. Enjoy

nothing at of , which is


18. Mellow Yellow

Mellow Yellow

This is an Instrumental playlist of beats I've made throughout this year. Enjoy

nothing at of , which is


19. Fear Us

Fear Us

nothing at of , which is


20. money

money

nothing at of , which is