Search your favorite song for free

1. Kadınlarımız - 12 Mart 2014

  • Duration: 625
  • Channel: music
Kadınlarımız - 12 Mart 2014

"Kadınlarımız" bu hafta İstanbul'dan sesleniyor... Kendi ayakları üzerinde durarak, cesaretleriyle herkesi kendilerine hayran bırakan Kadınlarımız, TRT Müzik ...



3. (8 Mart 2018) BAŞKAN ÇOLAKBAYRAKDAR “KADINLARIMIZ, BAŞIMIZIN TACIDIR”

  • Duration: 393
  • Channel: news
(8 Mart 2018) BAŞKAN ÇOLAKBAYRAKDAR  “KADINLARIMIZ, BAŞIMIZIN TACIDIR”

http://www.kayserihaber.com.tr/haber/baskan-colakbayrakdar-31320.html Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, eşi Fatma Çolakbayrakdar ile birlikte 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla Kocasinan Akademi Erciyesevler’ de, toplumun hemen hemen her kesiminden kadınlarla bir araya geldi. Önemli günleri anlamlı etkinliklerle taçlandıran Başkan Çolakbayrakdar, “Hanım kardeşlerimize her zaman pozitif ayrımcılık gösterdik ve onlar için şimdiye kadar birçok projeyi hayata geçirdik. Çünkü; onlar bizim başımızın tacıdır” dedi. Samimi ve hoş sohbetlerin yaşandığı etkinlikte, Kocasinan Akademi sayesinde 65 yıllık hayalini gerçekleştiren Hatun Karaca’nın Başkan Çolakbayrakdar’a yazdığı teşekkür mektubu dikkat çekti.


4. Kadınlarımız - 11 Mart 2014

  • Duration: 620
  • Channel: music
Kadınlarımız - 11 Mart 2014

"Kadınlarımız" bu hafta İstanbul'dan sesleniyor... Kendi ayakları üzerinde durarak, cesaretleriyle herkesi kendilerine hayran bırakan Kadınlarımız, TRT Müzik ...



6. Kadınlarımız - 75. Bölüm - 18 Mart 2014

  • Duration: 628
  • Channel: music
Kadınlarımız - 75. Bölüm - 18 Mart 2014

"Kadınlarımız" bu hafta İstanbul'dan sesleniyor... Kendi ayakları üzerinde durarak, cesaretleriyle herkesi kendilerine hayran bırakan Kadınlarımız, TRT Müzik ...


7. Kadınlarımız - 4 Mart 2014

  • Duration: 600
  • Channel: music
Kadınlarımız - 4 Mart 2014

"Kadınlarımız" bu hafta İstanbul'dan sesleniyor... Kendi ayakları üzerinde duran ve herkesi cesaretleriyle kendilerine hayran bırakan Kadınlarımız, TRT Müzik ...


8. Kadınlarımız - 12 Haziran 2014

  • Duration: 760
  • Channel: music
Kadınlarımız - 12 Haziran 2014

TRT Müzik - İçindeki Sese Kulak Ver! TRT Müzik ile ilgili en güncel videolar ve gelişmeler için hesaplarımızı takip edin! Facebook: ...



10. Kadınlarımız - 75. Bölüm - 19 Mart 2014

  • Duration: 613
  • Channel: music
Kadınlarımız - 75. Bölüm - 19 Mart 2014

"Kadınlarımız" bu hafta İstanbul'dan sesleniyor... Kendi ayakları üzerinde durarak, cesaretleriyle herkesi kendilerine hayran bırakan Kadınlarımız, TRT Müzik ...


11. Kadınlarımız - 5 Mart 2014

  • Duration: 655
  • Channel: music
Kadınlarımız - 5 Mart 2014

"Kadınlarımız" bu hafta İstanbul'dan sesleniyor... Kendi ayakları üzerinde duran ve herkesi cesaretleriyle kendilerine hayran bırakan Kadınlarımız, TRT Müzik ...


12. Teke Tek - Aziz Kocaoğlu/12 Mart 2014

  • Duration: 6641
  • Channel: news
Teke Tek - Aziz Kocaoğlu/12 Mart 2014

Teke Tek - Aziz Kocaoğlu/12 Mart 2014.


13. Sayın Adnan Oktar'ın A9 TV'deki canlı sohbeti (12 Mart 2014; 23:00)

  • Duration: 4557
  • Channel: news
Sayın Adnan Oktar'ın A9 TV'deki canlı sohbeti (12 Mart 2014; 23:00)

DAMLA PAMİR: Dünyalar yakışıklısı, canım sevgilimin sohbetine başlıyoruz. ADNAN OKTAR: Elhamdülillah, bütün güç, kuvvet, kudret, güzellik hepsi Allah'a ait. Rabbimiz bizlerde tecelli ediyor, maşaAllah. Her yerde tecelli eder, kelebekler de, kuşlar da, insanlar da, çocuklar da. Bir de muhabbet meydana getiriyor Allah kalbimizde. O zaman güzellik kat kat artmış oluyor, maşaAllah. Dinliyorum Didem Hocam. DİDEM ÜRER: Gezi Parkı eylemlerinde polisin attığı gaz fişeğinin kafasına çarpması sonucunda komaya giren, 269 gün sonra vefat eden 15 yaşındaki Berkin Elvan adlı kardeşimiz bugün toprağa verildi. Allah'tan rahmet diliyoruz. Ailesine de baş sağlığı diliyoruz, inşaAllah. Büyük bir kalabalık cenaze vesilesiyle İstanbul'da ve yurdun çeşitli yerlerinde yürüyüş yaptı. Bazı yerlerde olay çıktı. Polis müdahale etmek zorunda kaldı. Taksim'de protestolar ve polis müdahalesi devam ediyordu. ADNAN OKTAR: Resmi var mı Berkin'in? Yani bu kadar sevimlilik olur. Acayip sevimli, Allah'ın hikmeti, Süper şeker ama böyle hayta olduğu da anlaşılıyor. Çok şeker. Nasıl oldu o? Olayların olduğu anda orada mıydı çocuk? DİDEM ÜRER: Evden ekmek almaya çıktı. ADNAN OKTAR: Ah canım benim. DİDEM ÜRER: Çıktığı söyleniyor Hocam. O sırada polisin attığı gaz fişeği kafasına isabet ediyor. Kalabalık bir kargaşa ortamı. ADNAN OKTAR: Allah rahmet etsin. Allah annesine babasına sabır-ı cemil nasip etsin. Allah cennette hep beraber olmayı nasip etsin. Kuzuya benziyor, Acayip şeker, acayip. Getir, baksana şuna tatlılığa bak. Bayağı, süper sevimli, maşaAllah. Kaderi öyle Allah ona cenneti uygun görmüş. Zaten çocuk bu yani, sübyan bunun şeyi olmaz. İnşaAllah, makamı cennet olur. Annesi babası da temiz insanlar. Baktım masum, mazlum temizler. DİDEM ÜRER: Babasına çok benziyor, o da çok sevimli. ADNAN OKTAR: Alevilermiş, aslan onlar aslan. Hz. Ali (r.a)’ın aslanları, maşaAllah. Dedemin aslanları. Polis ister mi böyle bir şey olsun? Yani yüreği yanmıştır, çok acı çekmiştir. Hangi polisse o. Ama olacağı var işte Cenabı Allah'ın takdiri. Allah gani gani rahmet etsin. Cennet kuzusu olmuş. Olaylar oldu diyorsunuz öyle mi? Niye oldu olay? DİDEM ÜRER: Evet Hocam. Aslında cenaze boyunca sakindi. Poliste genelde meydanda bulunmadı. Rahat şekilde yürüdü bütün insanlar. Fakat daha sonradan Taksime cenaze defnedilmek üzere gittiğinde bir grup Taksim'e gitmek istedi. Polis onlara müdahale etti. Durmadıkları zaman da müdahale oldu. ADNAN OKTAR: Yani bunu polisin kasten yaptığını falan mı düşünüyorlar. Nedir olay ne? DİDEM ÜRER: Evet, tabii o şekilde düşünenler de var. Gaz fişeğine belirli bir açıyla ateş etmesi gerektiğini söylüyorlar genelde. Düz olarak yapıldığında olduğunu söylüyorlar. Fakat Berkin'in bir arkadaşı da duvardan sekip geldiğini söylüyor. Yani aslında tam belirenmiş değil. Dava da sürüyor, soruşturma hala daha. ADNAN OKTAR: Bu işi kasten yapanın psikopat olması lazım, deli olması lazım, Allah vermesin. Böyle şey olur mu? Polis yani acayip ıstırap çekmiştir. Normal Anadolu delikanlısı polisler, katil değil ki onlar insan. Yani bizim haysiyetimize namusumuzu, dinimizi, vatanımızı, milletimizi korumak için canını ortaya koyuyor. Bak mesela geçen gün bir hanım kardeşimizi korumak için o polis memuru. Çakal çekmiş onu da vurmuş. Onu da şehit ettiler. Yani bunlar aslında daha güçlü tedbir alınabilir. Bir kere bu adam belli ki bu hanımı vurmaya karar vermiş. Ya kardeşim polisin eskiden bir yıldırma siyaseti vardı. Bu kanunla belirli yıldırması lazım. Mesela evine zırt pırt baskın yapılması lazım polisin. Arama yapıyoruz hemşerim. Bütün her yeri bavulu falan. Silah bulunduramaz o zaman. Adam silah bulundurup bekletiyor hazır. "Vuracağım" diyor, evde duruyor o silahı. Gitsin alsın polis. Kardeşim o kadar münasebetsizler ki kadın istediği gibi boşanır. Ne yapıyorsa yapar. Nasıl çekip vurursun? Çocukta yazık canım benim ablası herhalde onun mu? DİDEM ÜRER: Annesi galiba, Allahualem. ADNAN OKTAR: Nasıl mesela ızdırap çekiyor o çocuk. Poliste biraz hoşgörülü bakıyor olaya. Belli ki bir cinayet işlenecek. Mutlaka yapacağa göre tedbir alınması lazım. Mutlaka yapacak, belki değil. Yüzde yüz bunu yapacağa göre tedbir alınması lazım. Git evine baskın yap, yolda çevir arama yap. Nefes aldırmayacaksın. İş yerine gidip baskın yapacaksın. Eskiden böyle bir şey vardı. Mesela böyle şüpheli tiplerde, yıldırma siyaseti uyguluyordu devlet. Yıldırma siyaseti uygulansın. Silah bulunduramaz o zaman. Yazık günah değil mi, öbür bir delikanlı daha var mesela dehşet içinde ben resim gördüm. Korkunç kepazelik ya polis orada mağdur durumda kalıyor. Bilmem insan perişan durumda kalıyor. Çocuğun çektiği acı ayrı ailesinin çektiği acı ayrı. Kadını dehşet içinde yaşatıyor. Tam kepaze adam bu, kepazeliğe bulaşmış. Yani evine gitsen, elinle koymuş gibi silahı bulacaksın. Aman demokrasi var. Ne demokrasisi? Demokrasi tamam da adam öldürecek adam. Silahı da elinde tutuyor. Telefonlar dinlensin takip edilsin,


14. Pabellón de Montañas y Agua. Resumen del Martes 02-12-2014

  • Duration: 429
  • Channel: news
Pabellón de Montañas y Agua. Resumen del Martes 02-12-2014

Pabellón de Montañas y Agua. Resumen del Martes 02-12-2014Need new shirts, get it at http://ahshirts.com


15. Ulična patrola, 12. mart 2014.

  • Duration: 681
  • Channel: news
Ulična patrola, 12. mart 2014.

Informacije o saobraćaju, novim zakonima u ovoj oblasti, odgovornosti vozača i pešaka, pravilima i stanju u saobraćaju.


16. TEK ÇALIŞAN FACEBOOK BEGENİ HİLESİ 12 MART 2014

  • Duration: 272
  • Channel: tech
TEK ÇALIŞAN FACEBOOK BEGENİ HİLESİ 12 MART 2014

Sayfamız Güncellenmiştir. sayfa adresi=http://pro-liked.tr.gg/


17. Dnevnik, 12. mart 2014.

  • Duration: 1176
  • Channel: news
Dnevnik, 12. mart 2014.

Centralna informativna emisija. Dnevnik je na programu svakog dana u 16 i 19 časova.


18. Izbori 2014 - SPS, SRS, Vlaški pokret, Vlaška stranka, 12. mart 2014.

  • Duration: 387
  • Channel: news
Izbori 2014 - SPS, SRS, Vlaški pokret, Vlaška stranka, 12. mart 2014.

Izbori 2014 - SPS, SRS, Vlaški pokret, Vlaška stranka


19. Za novu Energanu 5, 7 miliona evra, 12. mart 2014.

  • Duration: 172
  • Channel: news
Za novu Energanu 5, 7 miliona evra, 12. mart 2014.

Rukovodstvo Rudarsko topioničarskog basena Bor i "Energotehnike Južna Bačka" iz Novog Sada potpisali su ugovor o izgradnji nove Energane u RTB-u Bor. Vrednost Ugovora o izgradnji nove Energane po principu „ključ u ruke“ je 5.7 miliona evra, a radovi bi trebalo da budu završeni do kraja godine. Govori: Blagoje Spaskovski - generalni direktor RTB-a Bor, Dragoljub Zbiljić - direktor "Energotehnike Južni Banat" Autor: Dejan Đorđević


20. Budilica gostovanje (Gordana Pušica), 12. mart 2014.

  • Duration: 571
  • Channel: news
Budilica gostovanje (Gordana Pušica), 12. mart 2014.

Glaukom je bolest koja se smatra drugim uzročnikom slepila u svetu. Glaukom dovodi do nepovratnog gubitka vida obično bez upozoravajućih simptoma sve do odmaklog stadijuma bolesti. U razvijenim zemljama oko 50 odsto ljudi ne zna da je obolelo od glaukoma, dok u zemljama u razvoju taj procenat oko 90 odsto. O ovoj bolesti, kako da očuvamo vid i kako je moguće da mnogi i ne znaju da boluju upravo od glaukoma...govorila je dr Gordana Pušić – Stojić, oftalmolog u ZC Bor.